Obecní úřad Herálec pod Žákovou horou vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pozice:
Účetní obce – správce rozpočtu.
Náplň práce:
- Komplexní vedení účetnictví a účetní jednotky
- Vydávání ověřených výstupů z veřejných informačních systémů Czech Point
- Komunikace s orgány státní správy
- Vidimace a legalizace
- Příprava podkladů pro jednání zastupitelstva obce, rady obce a výborů
- Vyhotovování zápisů ze zasedání zastupitelstva obce a rady obce
Požadavky:
- min. středoškolské vzdělání s maturitou (výhodou ekonomického směru)
- výhodou osvědčení o způsobilosti k výkonu státní správy na úseku matrik
- výhodou znalosti a zkušenosti s aplikací právních norem:
- Zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, v platném znění
- Zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, v platném znění
- Zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění
- Zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, v platném znění
- Vyhláška č. 323/2002 Sb., o rozpočtové skladbě, v platném znění
- Vyhláška č. 410/2009 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví
- velmi dobrá uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel)
- dobré komunikační schopnosti, proklientské a protýmové kompetence
- flexibilita, samostatnost, pečlivost, spolehlivost a odpovědnost
- řidičský průkaz sk. B
Výběrové řízení je otevřeno do 14. 1. 2019.
Uchazeči o tuto pozici mohou zasílat své životopisy na starosta@obecheralec.cz
Bližší informace naleznete zde.