Obecní úřad Herálec pod Žákovou horou vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pozice: 

Účetní obce – správce rozpočtu

Náplň práce:

  • Komplexní vedení účetnictví a účetní jednotky
  • Vydávání ověřených výstupů z veřejných informačních systémů Czech Point
  • Komunikace s orgány státní správy
  • Vidimace a legalizace
  • Příprava podkladů pro jednání zastupitelstva obce, rady obce a výborů
  • Vyhotovování zápisů ze zasedání zastupitelstva obce a rady obce

Požadavky:

  • min. středoškolské vzdělání s maturitou (výhodou ekonomického směru)
  • výhodou osvědčení o způsobilosti k výkonu státní správy na úseku matrik
  • výhodou znalosti a zkušenosti s aplikací právních norem:
    • Zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, v platném znění
    • Zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, v platném znění
    • Zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění
    • Zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, v platném znění
    • Vyhláška č. 323/2002 Sb., o rozpočtové skladbě, v platném znění
    • Vyhláška č. 410/2009 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví
  • velmi dobrá uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel)
  • dobré komunikační schopnosti, proklientské a protýmové kompetence
  • flexibilita, samostatnost, pečlivost, spolehlivost a odpovědnost
  • řidičský průkaz sk. B

Výběrové řízení je otevřeno do 14. 1. 2019

Uchazeči o tuto pozici mohou zasílat své životopisy na starosta@obecheralec.cz

Bližší informace naleznete zde.